25%
25%
Nauja
Nauja

Alchemija

ISBN kodas: 9785415025954, EAN kodas: 9785415025954

Alchemy

Rory Sutherland

SKU: 000000000002185676, EAN kodas: 9785415025954, ISBN kodas: 9785415025954, Spalvingumas: Nespalvotas, Kalba, iš kurios versta: Anglų, Viršelio tipas: Kietas, Originalo kalba: Anglų, Puslapių skaičius: 384, Leidimo metai: 2020-11-06, Formatas: 21,5x14,5x2,9, Knygyne: 20.79, Leidykla: Leidykla Vaga UAB , Vertėjas: Nida Norkūnienė

Ypatinga kaina 15,60 € Knygyne 20,79 €

Sutaupote 5,19 € (25%)

Į norų lentyną
Išimti iš norų lentynos

Apie prekę

Kodėl „Red Bull“ toks populiarus, nors kiekvienas – kiekvienas  – bjaurisi jo skoniu?

Žmonės iracionalūs – sprendimus priima vadovaudamiesi subtiliais išoriniais signalais, užuot rėmęsi objektyviomis savybėmis, tokiomis kaip skonis, kaina ar kokybė. Pasaulis nenuilstamai keičiasi ir sėkmės, vien remiantis sausais apskaitos rodikliais, nesuprojektuosi. Tad siekdami atrasti aukso gyslą privalote įvaldyti alchemiją – slėpiningąjį meną ir įdomųjį mokslą, kaip kurti idėjas, kurioms neįmanoma atsispirti. 

Tarptautinė reklamos pasaulio žvaigždė Rory’is Sutherlandas savo knygoje „Alchemija“ analizuoja žmogaus elgsenos schemas ir motyvus. Išnagrinėjęs inovatyviausius mokslo tyrimus ir atvejus iš savo asmeninės patirties, jis pateikia gilių psichologinių įžvalgų ir stulbinančių pamokų, pritaikomų įvairiose verslo ir gyvenimo srityse.

Rory’is Sutherlandas – reklamos agentūros „Ogilvy“ vicepirmininkas, žurnalo „The Spectator“ apžvalgininkas, buvęs Reklamos praktikų instituto (The Institute of Practitioners in Advertising) – profesinės organizacijos, vienijančios Jungtinės Karalystės reklamos, medijų ir rinkodaros komunikacijos agentūras, – prezidentas. 
Skaitytojų įvertinimai
Parašykite savo atsiliepimą
Atsiliepimas:
Pasirinkite įvertinimą
Įvertinkite šią prekę pirmieji Nepraleiskite progos, dalyvaukite „Metų iššūkyje” ir įvertinkite šią prekę pirmieji Pradėti „Metų iššūkį“
Jums taip pat gali patikti...