20%
20%

Ar tai ne akivaizdu?

Isn't It Obvious?

Eliyahu M. Goldratt, I. Eshkoli, J. Brownleer

EAN kodas: 9786094370953, ISBN kodas: 9786094370953, SKU: 000000000002141205, Puslapių skaičius: 224, Spalvingumas: Nespalvotas, Viršelio tipas: Kietas, Kalba, iš kurios versta: Anglų, Originalo kalba: Anglų, Leidimo metai: 2011-08-01, Formatas: 22x15,2x2,2, Knygyne: 10.29, Leidykla: Eugrimas UAB , Vertėjas: Leonas Ramutis Tamošiūnas

Ypatinga kaina 8,24 € Knygyne 10,29 €

Sutaupote 2,05 € (20%)

Išparduota
Į norų lentyną
Išimti iš norų lentynos

Norėdami gauti pranešimus apie knygą, įveskite savo el.pašto adresą.

Apie prekę

Tai tikras išsigelbėjimas tiems, kam sunku prisiversti skaityti nuobodžius ar sudėtingus verslo vadovėlius. Painių frazių ir įmantrių minčių čia nerasite. Užtat rasite tai, kas nepalyginamai vertingiau: daugybę naudingos informacijos ir skaitymo malonumą.
Polas ir Karolina – sutuoktiniai, besisukantys šeimai priklausančiame prekybos versle. Kiekvienas jos narys sprendžia savą dilemą: ar priimti paaukštinimą, dėl kurio tektų atsisakyti širdžiai mielo darbo? Ar likti kompanijoje, kur esi laikomas tik savininko žentu, nepaisant visų įdėtų pastangų? Kaip išlaviruoti tarp atsidavimo darbui ir laiko šeimai?
Lyg būtų negana kasdienių rūpesčių, reikalai dar labiau komplikuojasi, kai šeimos verslą ištinka netikėta krizė...

Kiekvieno prekybininko svajonė parduotuvės lentynose turėti tai, ką žmonės perka, ir neturėti to, ko jie neperka. Dr. E. M. Goldrato vadovaujama TOC bendruomenė sukūrė universalų mažmeninės prekybos Strategijos ir taktikos medį (angl. – S&T Tree), kurį įsidiegusios prekybos įmonės įgyvendina šią svajonę. Verslo romanas „Ar tai ne akivaizdu?“, parašytas pagal minėtą S&T medį, prekybininkms padeda įsivaizduoti, kokios galimybės laukia jų įmonių, jei ryžtųsi pokyčiams pagal pasiteisinusią TOC praktiką.

Skaitytojų įvertinimai
Parašykite savo atsiliepimą
Atsiliepimas:
Pasirinkite įvertinimą
Įvertinkite šią prekę pirmieji Nepraleiskite progos, dalyvaukite „Metų iššūkyje” ir įvertinkite šią prekę pirmieji Pradėti „Metų iššūkį“