35%
35%

Gravitacinė rinkodara

ISBN kodas: 9789955460961, EAN kodas: 9789955460961

Jimmy Vee, Joel Bauer, Travis Miller

EAN kodas: 9789955460961, SKU: 000000000002118854, ISBN kodas: 9789955460961, Knygos formatas: Popierinė knyga, Puslapių skaičius: 236, Spalvingumas: Nespalvotas, Leidimo metai: 2009-01-01, Viršelio tipas: Minkštas, Formatas: 15,3x23x1,6, Knygyne: 26.35, Leidykla: Verslo žinios UAB

Ypatinga kaina
17,13 €
Knygyne
26,35 €

Sutaupote 9,22 € (35%)

Išparduota
Į norų lentyną
Išimti iš norų lentynos

Norėdami gauti pranešimus apie knygą, įveskite savo el.pašto adresą.

Apie prekę

Mokslas, kaip pritraukti pirkėjus


Ši knyga pateikia naujoviškus būdus išsiskirti iš minios ir pritraukti būtent tuos klientus, kurių jūs norite, kurių jums reikia ir kokių nusipelnote.
„Gravitacinė rinkodara“ yra jūsų vedlys, padedantis patenkinti nuolat besikeičiančius vartotojų poreikius.

Knygoje mokoma, kaip akimirksniu užmegzti emocijomis paremtus savitarpio santykius.
Čia nėra bandymų laimėti apdovanojimus už kūrybingumą. Čia yra tik primygtinis raginimas sukurti įtikinamą savo žinios pasiuntimo būdą, kuris pakeičia žmonių mąstyseną
Jimmy Vee, Travisas Milleris ir Joelas Baueris pateikia idėjas, kruopščiai išbandytas ir įrodytas tūkstančiuose skirtingų kolektyvų, visa, apie ką jie rašo, jų pačių išsamiai išnagrinėta ir griežtai įvertinta.

Jimmy Vee ir Travisas Milleris yra jauni verslininkai, turintys potraukį mokyti ir įkvėpti kitus kurti verslą, kuris būtų malonus, paprastas ir klestintis (MPK). Jų rinkodaros įžvalgos buvo pritaikytos įvairiose pasaulio šalyse, tokiose kaip Kinija, Lenkija, Didžioji Britanija, Olandija, Pietų Afrika ir Kanada.

Joelas Baueris, pasak laikraščio Wall Street Journal Online, yra „neabejotinai didžiausias prekybos parodų sėkmės kūrėjas“. Naudodamas prikaustančią dėmesį magijos, hipnozės, įtikinėjimo pirkti ir šou šėlsmo sintezę, Joelas parodose suburia minias iš praeivių ir paverčia juos noriais savo klientų pirkėjais.

Skaitytojų įvertinimai
Parašykite savo atsiliepimą
Atsiliepimas:
Pasirinkite įvertinimą
Įvertinkite šią prekę pirmieji Nepraleiskite progos, dalyvaukite „Metų iššūkyje” ir įvertinkite šią prekę pirmieji Pradėti „Metų iššūkį“
Jums taip pat gali patikti...