20%
20%

Įpročio galia: kodėl mes taip elgiamės ir kaip tai pakeisti

The Power of Habit: Why We Do What We Do

Charles Duhigg

Vertinimas nėra galimas:
90% of 100
(įvertinimai 16)

EAN kodas: 9789955236238, ISBN kodas: 9789955236238, SKU: 000000000002160527, Puslapių skaičius: 408, Spalvingumas: Nespalvotas, Viršelio tipas: Minkštas, Kalba, iš kurios versta: Anglų, Leidimo metai: 2014-12-12, Formatas: 21x14,7x3,1, Knygyne: 12.79, Leidykla: Baltų lankų leidyba, UAB , Vertėjas: Milda Černiauskaitė, Nida Norkūnienė

Ypatinga kaina 10,24 €
Knygyne 12,79 €

Sutaupote 2,55 € (20%)

Į norų lentyną
Išimti iš norų lentynos

Apie prekę

Kaip vienas reklamos paslaptis perpratęs žmogus dantų valymą pavertė kasdieniu kone viso pasaulio žmonių įpročiu?


Kaip kariuomenės generolas įstengė nuraminti įtūžusią minią, perpratęs ryšį tarp riaušių ir greitojo maisto?


Kaip plaukikas Michaelis Phelpsas pasiekė pasaulio rekordą, nieko nematydamas pro vandens prisisunkusius akinius?


Kaip prekių reklamuotojai nustato, kurios klientės nėščios, ir ima reklamuoti joms prekes, nors apie nėštumą dar nežino net jų šeimos?


Atsakymas yra įpročiai.


Dauguma mūsų kasdienių pasirinkimų gali atrodyti kaip gerai apgalvoti sprendimai, bet tokie nėra. Jie tėra įpročiai. Ir nors kiekvienas įprotis pats savaime reiškia labai mažai, ilgainiui valgiai, kuriuos užsisakome, žodžiai, kuriuos kasnakt pasakome vaikams prieš miegą, tai, ar taupome, ar leidžiame pinigus, ar dažnai sportuojame, minčių ir darbotvarkės susidėliojimas turi milžinišką įtaką mūsų sveikatai, darbo našumui, finansiniam saugumui ir laimei.


<...>


Daugelį šimtmečių žmonės stengėsi perprasti, kodėl egzistuoja įpročiai. Bet tik per pastaruosius du dešimtmečius mokslininkai ir rinkodaros specialistai pradėjo iš tiesų suprasti, kaip įpročiai veikia – ir dar svarbiau: kaip jie keičiasi.

Šioje knygoje New York Times žurnalistas Charlesas Duhiggas priveda mus prie šiurpinančio mokslinių atradimų bedugnės krašto. Šie atradimai paaiškina, kodėl egzistuoja įpročiai ir kaip galima juos pakeisti – kad pasikeistų verslo įmonių, bendruomenių ir mūsų pačių gyvenimai.

Skaitytojų įvertinimai
Parašykite savo atsiliepimą
Atsiliepimas:
Pasirinkite įvertinimą
(įvertinimai 16)
TOP komentarai
  1. 100%
    Labai informatyvi, sumani ir įtraukianti knyga. Paliko žymę mano suvokime.
  2. 100%
    Knyga labai patiko, tiesiog skaitant prikaustė dėmesį. Niekada nepagalvodavau kodėl įėjus į parduotuvę priekyje dažiausiai būna sudėtos daržovės ir kokią įtaką tai daro mūsų apsipirkimui. Tikrai daug naujos ir įdomios informacijos.
  3. 100%
    Aiškiai, paprastai ir įdomiai aprašyti mūsų įpročiai, kodėl jie yra ir kaip jie lemia mūsų gyvenimą. Ir kaip galima juos pakeisti.
Visi komentarai
    Daugiau įvertinimų ()
    Jums taip pat gali patikti...