30%
30%

Įtakos galia. Kaip pasiekti savo tikslus

Influence

Robert B. Cialdini

Vertinimas nėra galimas:
80% of 100
(įvertinimai 4)

Featured Product: Ne, EAN kodas: 9786090122365, ISBN kodas: 9786090122365, SKU: 000000000001110230, Puslapių skaičius: 344, Spalvingumas: Nespalvotas, Viršelio tipas: Kietas, Kalba, iš kurios versta: Anglų, Originalo kalba: Anglų, Leidimo metai: 2016-03-18, Formatas: 22x15x2,6, Knygyne: 14.79, Leidykla: Alma littera , Vertėjas: Ieva Sakalinskaitė

Ypatinga kaina 10,36 €
Knygyne 14,79 €

Sutaupote 4,43 € (30%)

Į norų lentyną
Išimti iš norų lentynos

Apie prekę

Dar niekada nebuvo taip svarbu žinoti, kaip atsispirti įtakai ir daryti ją kitiems. Šiais gausėjančios informacijos ir didėjančio gyvenimo tempo laikais vis dažniau sprendimus turime priimti itin greitai – neretai automatiškai ar pasikliaudami kitų žmonių patarimais. O tai atveria daugybę galimybių daryti įtaką, ir nebūtinai savo naudai.

Perskaitę šią knygą, negalėsite taip paprastai pasiduoti kitų žmonių įtakai ir būsite sąmoningesni. Autorius puikiai atskleidžia kiekvieną dieną mus veikiančius įtakos principus pateikdamas paprastų pavyzdžių ir subtilių šių principų taikymo niuansų.

Jeigu skaitydami knygą norėsite neigti įtakos galią Jūsų elgesiui, vadinasi, ši knyga ir parašyta Jums. Skaitykite dar kartą!

Kšištof Zmitrovič, „OVC Consulting“ konsultantas

 

Dr. Robert Cialdini yra įtakos ir įtikinimo srities tyrinėtojas ir ekspertas. Jo 35 metai tikslios, faktais paremtos paieškos kartu su 3 metų studijų programa apie tai, kas priverčia žmones pakeisti savo elgesį, išsiplėtojo į be galo įtakingą knygą.

Ši knyga apie tyčia ar netyčia daromą įtaką ir apie tai, kaip jai pasipriešinti. Knygoje daug konkrečių pavyzdžių, kaip žinant tam tikrus mygtukus galima daryti rimtą poveikį žmonių elgesiui. Pagrindinis autoriaus tikslas – išsiaiškinti, kokie veiksniai priverčia vieną žmogų pasakyti „taip“ kitam. Išskiriami šeši įtakos ginklai: tai grįžtamumas, įsipareigojimas ir nuoseklumas, socialinis įrodymas, mėgstamumas, autoritetas ir stokos principas.

Robertas B. Cialdini yra Arizonos universiteto psichologijos ir rinkodaros profesorius, taip pat organizacijos „Influence at Work“ prezidentas. Šios tarptautiniu konsultavimu, strateginiu planavimu ir mokymais užsiimančios organizcijos veikla ir paremta 6 įtakos principais.


Interviu su knygos autoriumi >>

 

Skaitytojų įvertinimai
Parašykite savo atsiliepimą
Atsiliepimas:
Pasirinkite įvertinimą
(įvertinimai 4)
TOP komentarai
  1. 100%
    Super knyga, padeda suprasti kaip šiuolaikiniame pasaulyje yra įsiūlomos prekės (kartais mums to nežinant), kodėl žmonės užsimano kažkokio tai daikto, kai pajaučia, kad parduotuvėje yra jo stygius (nors to daikto gal mums net nereikia) ir dar daug panašių pavyzdžių. Daugiausia naudos iš šios knygos turėtų turėti pardavimų agentai, padavėjai ir t.t. Žmonėms nesusijusiems su šiomis specialybėmis manau tiesiog padės priimti tinkamus sprendimus, pamačius pardavėjo veiksmus, jis nuoširdus ar tik bando įsiūlyti prekę ar paslaugą.
  2. 80%
    Rekomenduoju :)
  3. 80%
    Knyga, kuri patiks prekybos agentams, konsultantams ir marketingistams. Suprantamai ir su pavyzdžiai aprašoma manipuliacija vartotojiškais poreikiais.
Visi komentarai
    Daugiau įvertinimų ()
    Jums taip pat gali patikti...