Įtakos menas. Kaip paveikti ir įtikinti
ISBN kodas: 9786090130681, EAN kodas: 9786090130681
Pre-Suasion: A Revolutionary Way to Influence and Persuade
EAN kodas: 9786090130681, ISBN kodas: 9786090130681, SKU: 000000000001111094, Kalba, iš kurios versta: Anglų, Puslapių skaičius: 424, Spalvingumas: Nespalvotas, Viršelio tipas: Kietas, Originalo kalba: Anglų, Leidimo metai: 2017-12-04, Formatas: 21,3x14,3x3, Leidykla: Alma littera , Vertėjas: Inga Lepeškaitė, Nomeda Gudelienė
Apie prekę
KNYGA, MOKANTI ATSISPIRTI POVEIKIUI, IR AIŠKINANTI, KAS NULEMIA MŪSŲ SPRENDIMUS.
Efektyvi komunikacija yra ta sritis, kuri nulemia sėkmę daugelyje verslo sričių. Jeigu norime įvaldyti šią sritį, itin svarbu suprasti, kokie įtakos faktoriai žmonių sąmonei yra lemtingi ir kaip juos tinkamai išnaudoti. Pasaulinio bestselerio Įtakos galia autorius, socialinės psichologijos meistras Robert B. Cialdini teigia, kad norint įtikinti svarbu ne tai, kas sakoma, bet tai, kokiame kontekste ir kokiomis aplinkybėmis žinia yra perduodama. Išmaniai ir nepretenzingai susiedamas mokslinius tyrimus su daugybe realaus gyvenimo pavyzdžių, autorius parašė solidžią knygą, kuri verta vietos ne jūsų lentynoje, o jūsų galvoje.
Ar žinote,
· kad žmogaus mąstymą galima pakeisti tik iš anksto pakeitus jo minčių eigą?
· kad kūrybingas dėmesio nukreipimas gali tinkamai paveikti auditoriją?
· kad efektyvios propagandos priemonės naudojamos ne tik reklamoje, bet ir karo metu?
· kaip padidinti žinutės efektyvumą, prieš išsiunčiant ją?
ŠI KNYGA – TAI UNIKALUS VADOVAS APIE MŪSŲ ELGESĮ, ĮPROČIUS IR BŪDUS ŠĮ ELGESĮ PROGNOZUOTI. SUŽINOSITE, NE TIK, KĄ SAKYTI, NORĖDAMI PADARYTI ĮTAKĄ, BET IR KADA TAI PASAKYTI. JŪSŲ RANKOSE – VISI SLAPTI ĮTAKOS GINKLAI. TAD PIRMYN!
-
AnastasijaLabai vertingą knyga. R.Cialdini - nuostabus specialistas.
-
ViktorijaPaliko gerą įspūdį, tikrai vertą perskaityti pardavimuose arba rinkodaroje dirbantiems žmonėms. Skaitoma labai lengvai.
-
JūratėVerta paskaityti