Kava su meile

ISBN kodas: 9786094370731, EAN kodas: 9786094370731

Dori Jones Yang, Howard Schultz

Vertinimas nėra galimas:
67% of 100
(įvertinimai 3)

ISBN kodas: 9786094370731, EAN kodas: 9786094370731, SKU: 000000000002113414, Knygos formatas: Popierinė knyga, Puslapių skaičius: 574, Spalvingumas: Nespalvotas, Viršelio tipas: Minkštas, Leidimo metai: 2010-01-01, Formatas: 17x11x3,3, Knygyne: 5.25, Leidykla: UAB "Eugrimas"

Ypatinga kaina
4,20 €
Išparduota
Į norų lentyną
Išimti iš norų lentynos

Norėdami gauti pranešimus apie knygą, įveskite savo el.pašto adresą.

Apie prekę

Viena žaviausių pastarųjų dešimtmečių verslo istorijų apie kompaniją, prasidėjusią nuo krautuvėlės Sietlo pakrantėje ir išaugusią į 1600 parduotuvių tinklą visame pasaulyje. „Starbucks Coffee Company“ supažindino Ameriką su puikia kava ir pakeitė viską – nuo skonio iki kalbos ir centrinės gatvės veido.

Rinkodaros specialistams, vadovams ir karjeros siekiantiems verslininkams ši knyga atskleis, kaip versle reikia vadovautis širdimi ir aistrą paversti pelnu.

Skaitytojų įvertinimai
Parašykite savo atsiliepimą
Atsiliepimas:
Pasirinkite įvertinimą
(įvertinimai 3)
TOP komentarai
  1. 80%
    Puiki knyga apie Starbucks tinklo įkūrimą, vertybes. Tik gaila, kad knygos aprašomi įvykiai siekia iki 2000 metų. Skaitant knygą šiandiena, norėtųsi jau daugiau :)
  2. 60%
    Puiki stiprios kompanijos istorija. Skaitėsi lengvai, bet į pabaigą kažkaip tapo nuobodoka, galbūt todėl kad pasirodė mažiau įtrauktų jausmų ir išgyvenimų. Bendrai paėmus knyga patiko, net nemaniau jog tokio dydžio įmonė gali būti tokia,, žmogiška ''. Tikslo siekimas, užsidegimas, kokį turi Hovardas yra kažkas wow. Smagu kai žmonės atranda tą sritį kuri juos veža. Sužinojau daug naujo, tiek įmonė tiek jos kūrėjai sukėlė tik pozityvias mintis, pagirtina jog tokioje rinkoje Starbucks sugeba išlaikyti ir puoselėti savo vertybes.
  3. 60%
    Puikus pasakojimas apie žmogaus užsispyrimą ir troškimą savo svajonę paversti realybe. Taip pat įdomu būtų paskaityti tiems, vadovams, vadybininkams, kurie kuria (valdo) savo įmonę ir komunikuoja su savo darbuotojais. Man tik šiek tiek per ištęsta, per daug pavardžių, įvykių ir pan., nuo pusės knygos jau sunkoka susekti visus, kurie prisidėjo prie šio verslo sukūrimo ir sąsajas tarp jų.
Visi komentarai
    Daugiau įvertinimų ()
    Jums taip pat gali patikti...