Medikė, žalio / gyvo maisto, veganiškos mitybos ekspertė Gražina Gum rekomenduoja

Medikė, žalio / gyvo maisto, veganiškos mitybos ekspertė Gražina Gum rekomenduoja

Kiekviena knyga man – tai tarsi jaukus susirangymas savo sielos kertelėj, galimybė bent trumpam pasprukti nuo visų ir visko, pažvelgti į akis savo silpnybėmis, ydoms, suvokti, jog ne visada mąstau teisingai ir ieškoti postūmių pokyčiams. Keisdama save, galiu keisti aplinką, eiti pirmyn, plėsti savo vidines erdves, o išorė atliepia. Svajonės pildosi. Fantastiškas laikas sau ir sykiu mielas darbas su savimi. 

Dabar esu įnikusi į knygą „Ką gi mes žinome!? Apie nepaprastas galimybes keisti įprastą tikrovę“ (W. Arntz, Mark Vicente, Betsy Chasse).

Knygos, kurias visada turiu po ranka:
1. L.A. Seneka „Apie sielos ramybę“ (atsiverčiu, kai noriu pasislėpti savy)
2. Kahlil Gibran „Pranašas. Pranašo sodas“ (nuo jaunystės mano anroji Biblija)
3. 
Deepak Chopra „Mago kelias“, „Septyni dvasiniai sėkmės dėsniai“
4. Clarissa Pinkola Estes „Bėgančios su vilkais“


5. Carolyne Myss „Kas tu esi? Archetipai“


6. Nigel Watts „Meilės kelias“


7. Paramhansa Jogananda „Jogo autobiografija“


8. Ir nepakartojamasis H. Hesse


Apie Gražiną Gum
Anksčiau maniau: kas gurmaniška – negali būti sveika. Įsivaizdavau, kad gurmaniškas maistas būtinai riebokas, neskanus, sukomponuotas iš skrandžiui konfliktiškų produktų.
Ačiū Gražinai (Grazina Gum), kad pakeitė mano nuostatas. Jos skaniomis nuotraukomis iliustruota knyga “3 dienų mitybos programa” žaliavalgystės idėją pakylėjo nuo banalaus detokso iki rafinuoto gurme lygio. Linkiu, kad ši autorės knyga įkvėptų kuo daugiau skaitytojų pasibandyti gyvą maistą. Tik 3 dienos. Be apribojimų. Įmantrūs ir paprasti patiekalai kiekvienam skoniui. Gera savijauta garantuota. Ir jokio alkio!
Man labai artimas autorės pagarbus požiūris į skaitytoją. Jokio pasikėlimo, jokios ironijos ir kritikos ne vegetarų, ne žaliavalgių atžvilgiu. Būk tu mėsėdis, gerk tu savo kavą, mėgaukis sūriais su vynu, – bet argi tau nėra smalsu, kaip tu pasijausi po 3 dienų augalinės mitybos? Just for fun. Kad turėtum savo nuomonę. Kad susivoktum, ką reiškia jaustis sočiai, lengvai ir pakylėtai.
Persergėjimas: pasitarti su gydytoju, ar tirpstantys kilogramai nepakenks jūsų savivertei.