30%
30%

Komunikacijos vadovas

ISBN kodas: 9955460787, EAN kodas: 9789955460787

Communicative competence

Keld Jensen

EAN kodas: 9789955460787, SKU: 000000000002118822, ISBN kodas: 9955460787, Knygos formatas: Popierinė knyga, Puslapių skaičius: 258, Spalvingumas: Nespalvotas, Originalo kalba: Anglų, Viršelio tipas: Minkštas, Formatas: 13,4x21x1,9, Knygyne: 23.89, Vertėjas: Eglė Podčašinskienė, Leidykla: Verslo žinios UAB

Ypatinga kaina
16,72 €
Knygyne
23,89 €

Sutaupote 7,17 € (30%)

Išparduota
Į norų lentyną
Išimti iš norų lentynos

Norėdami gauti pranešimus apie knygą, įveskite savo el.pašto adresą.

Apie prekę

Kalbėkite - ir jus išgirs. Bet prieš kalbėdami pirmiausiai paklausykite - tik taip rasite tiesų kelią į kliento, pavaldinio, kolegos ar artimojo širdį. Rezultatyvaus bendravimo receptą siūlo Keldo Jenseno knyga Komunikacijos vadovas. Šis leidinys ne vienam verslininkui atvers akis, kaip paprastu, bet taikliu ir nuoširdžiu žodžiu galima atidaryti duris, kurios, atrodė, buvo užrakintos devyniais užraktais. Tai jau antroji K.Jensen knyga, leidžiama „Verslo žinių". Pirmoji - „Derybų vadovas" - buvo išleista prieš pora metų ir sulaukė didelio susidomėjimo Lietuvoje.
Ar žinojote, kad 70 procentų žmonių darbo netenka ne dėl gabumų stokos, bet dėl to, kad jiems trūksta komunikacinės kompetencijos? O tai, kad vos 15 procentų mūsų sėkmės priklauso nuo profesinių ar techninių žinių ir net 85 procentai nuo to, kaip gerai išmanome žmogaus elgseną? Ne? Tada atsiverskite Komunikacijos vadovą - knygą, kurią skaityti ne tik be galo naudinga kiekvienam iš mūsų, bet ir smagu.
Žinios, pateikiamos šioje knygoje ir autoriaus sukauptos per daugiau nei 20 metų konsultuojant, derantis ir mokant įvairių įmonių darbuotojus, nėra teoriniai įgūdžiai, kurių galime įgyti mokyklos suole, verslo koledže, universitete ar tolimesnio mokymosi institucijoje. Dažniausiai jos įgyjamos praktikoje naudojant „bandymų ir klaidų" metodą. Šioje knygoje autorius stengiasi perteikti ir išmokyti Jus procedūrų, kurios paremtos per daugybe metų praktinės patirties ištobulintais metodais. Šias procedūras galima pritaikyti daugybėje situacijų, nors vieno sprendimo visoms problemoms spręsti nėra, kaip nėra ir būdo, kuris įveiktų visas, jūsų kelyje pasitaikysiančias kliūtis.
Knygoje daugiausia dėmesio skiriama šioms sritims: Asmeninis poveikis / Asmeninė komunikacija / Susirinkimuose naudojamos technikos / Pristatymuose naudojamos technikos
Nepriklausomai nuo užimamų pareigų, posto ar vykdomos užduoties kiekvienas profesionalas turi įvaldyti ir gebėti kiekvieną dieną taikyti šiuos įgūdžius.
Mokydamiesi šių technikų pagerinsite ir sustiprinsite pasitikėjimo savimi ir savikliovos jausmą bei įgysite geresnių komunikacinių įgūdžių kasdieniame verslo bei asmeniniame gyvenime.
Skaitytojų įvertinimai
Parašykite savo atsiliepimą
Atsiliepimas:
Pasirinkite įvertinimą
Įvertinkite šią prekę pirmieji Nepraleiskite progos, dalyvaukite „Metų iššūkyje” ir įvertinkite šią prekę pirmieji Pradėti „Metų iššūkį“
Visi komentarai
    Daugiau įvertinimų ()
    Jums taip pat gali patikti...