21%
21%
Nauja
Nauja

Kortelių žaidimas. Auksinis protas. Startas

Nėra Autoriaus

SKU: 000000000005190436, EAN kodas: 9786098090482, ISBN kodas: 9786098090482, Viršelio tipas: Kita, Leidimo metai: 2019-11-19, Formatas: 15,3x10,8x2,7, Leidykla: Terra Publica VšĮ

Ypatinga kaina 10,26 € Knygyne 12,99 €

Sutaupote 2,73 € (21%)

Į norų lentyną
Išimti iš norų lentynos

Apie prekę

Kortelių žaidimas. Auksinis protas. Startas.

Dėmesio! TV laida „Auksinis protas“ keičia formą (bet ne kokybę!) ir atkeliauja į stalo žaidimų pasaulį. Visus minties galiūnus, logikos mėgėjus ir tiesiog smalsuolius kviečiame prisijungti, pasitikrinti ir plėsti akiratį.

Žaidimą sudaro 100 kortelių su 200 klausimų, atsakymų knygelė ir 10 džokerio kortelių, nuo kurių nuskaičius QR kodus smagias užduotis žaidėjams pateiks patys TV žaidimo vedėjai – Arūnas Valinskas ir Andrius Tapinas. Galite rungtis vienas prieš vieną arba sudaryti komandas ir leistis į tikrų tikriausią intelekto kovą. Kortelės gali būti naudojamos kaip atskiras žaidimas arba papildyti didįjį žaidimą „Auksinis protas“.Žaidimą sudaro:
50 kortelių po du klausimus su trimis atsakymų variantais (I turas);
50 kortelių po du klausimus su keturiais atsakymų variantais (II turas);
10 džokerio kortelių su interaktyviais klausimais.

ŽAIDIMO TAISYKLĖS

PASIRUOŠIMAS IR EIGA. Į dvi atskiras krūveles sudėkite pirmojo (nuo 1 iki 50 kortelės) ir antrojo (nuo 51 iki 100 kortelės) turo korteles. Į kiekvieną krūvelę įdėkite po penkias džokerio korteles. Žaidimas pradedamas pirmojo turo kortelėmis, kurias reikia sumaišyti ir užverstas padėti ant stalo. Kortelės traukiamos paeiliui, klausimai skaitomi garsiai. Jei žaidimas komandinis, komandos nariai gali tartis tarpusavyje. Atsakymus tikrina priešininkas arba priešininkų komanda. Sužaidus pirmąjį turą, tokiu pat principu žaidžiamas antrasis. 

DŽOKERIO KORTELĖ. Žaidėjas (ar komanda), ištraukęs džokerio kortelę, išmaniuoju telefonu turi nuskaityti nuo jos QR kodą, kad ekrane išvystų jam skirtą užduotį. Ją pristatys vienas iš TV žaidimo „Auksinis protas“ vedėjų – Arūnas Valinskas arba Andrius Tapinas. Žaidėjas gali atsisakyti vykdyti užduotį, nenuskaitęs QR kodo. Tokiu atveju džokerio kortelė atitenka kitam žaidėjui (ar komandai). 

TAŠKAI. Už teisingą atsakymą skiriamas 1 taškas. Už tinkamą džokerio užduoties atlikimą – 3 taškai. Už džokerio kortelės perleidimą kitam žaidėjui (ar komandai) nenuskaičius QR kodo – 0 taškų. Už neatliktą užduotį nuskaičius QR kodą atimamas 1 taškas. 

NEKOMANDINIS ŽAIDIMAS. Pirmiausia žaidžiamas Auksinio V. raundas. Žaidėjai paeiliui traukia korteles ir visi atsakinėja tik į Auksinio V. klausimus. Kai šie baigiasi, žaidžiamas antrasis raundas – visi žaidėjai paeiliui atsakinėja tik į Protuolio T. klausimus.

KOMANDINIS ŽAIDIMAS BE VEDĖJO. Žaidėjai pasiskirsto į dvi komandas – Auksinio V. ir Protuolio T. Komandos paeiliui traukia kortelę ir paeiliui atsako į joms skirtus klausimus. Komanda, ištraukusi džokerio kortelę, išrenka savo narį, kuris atliks užduotį.

KOMANDINIS ŽAIDIMAS SU VEDĖJU. Išsirinkite žaidimo vedėją. Likę žaidėjai pasiskirsto į dvi komandas – Auksinio V. ir Protuolio T. Žaidimo vedėjas traukia kortelę ir užduoda komandoms kiekvienai jų skirtus klausimus. Ištraukęs džokerio kortelę vedėjas meta monetą, kad sužinotų, kuriai komandai teks užduotis. Žaidėją, kuris atliks užduotį, deleguoja komandos nariai. 
Skaitytojų įvertinimai
Parašykite savo atsiliepimą
Atsiliepimas:
Pasirinkite įvertinimą
Įvertinkite šią prekę pirmieji Nepraleiskite progos, dalyvaukite „Metų iššūkyje” ir įvertinkite šią prekę pirmieji Pradėti „Metų iššūkį“
Jums taip pat gali patikti...