20%
20%

Marketingo valdymo pagrindai

ISBN kodas: 9789955985266, EAN kodas: 9789955985266

Kevin Lane Keller, Philip Kotler

EAN kodas: 9789955985266, SKU: 000000000002124434, ISBN kodas: 9789955985266, Knygos formatas: Popierinė knyga, Puslapių skaičius: 436, Spalvingumas: Nespalvotas, Leidimo metai: 2007-01-01, Viršelio tipas: Minkštas, Formatas: 23x18,6x3,3, Knygyne: 5.59, Leidykla: Logitema IĮ

Ypatinga kaina
4,47 €
Knygyne
5,59 €

Sutaupote 1,12 € (20%)

Išparduota
Į norų lentyną
Išimti iš norų lentynos

Norėdami gauti pranešimus apie knygą, įveskite savo el.pašto adresą.

Apie prekę

Marketingo valdymo pagrindai“ yra adaptuotas Filipo Kotlerio ir Kevino Leino Kelerio knygos „Marketingo valdymas“ leidimas. Kaip ir ankstesnieji leidimai, trečiasis „Marketingo valdymo pagrindų“ leidimas yra skirtas padėti įmonėms, grupėms bei individualiems asmenims pritaikyti savo marketingo strategiją ir valdymą prie XXI amžiaus rinkos. Taip pat jis skirtas dėstytojams, kurie remdamiesi autoritetingais šaltiniais siekia išdėstyti marketingo valdymo teorijos ir praktikos kursą. Tekstas yra gana glaustas, todėl juo patogu naudotis ne tik teorinių, bet ir praktinių užsiėmimų metu, modeliuojant situacijas bei įgyvendinant projektus.
Skaitytojų įvertinimai
Parašykite savo atsiliepimą
Atsiliepimas:
Pasirinkite įvertinimą
Įvertinkite šią prekę pirmieji Nepraleiskite progos, dalyvaukite „Metų iššūkyje” ir įvertinkite šią prekę pirmieji Pradėti „Metų iššūkį“
Jums taip pat gali patikti...