20%
20%

Mąstymas, greitas ir lėtas

Thinking, Fast and Slow

Daniel Kahneman

Vertinimas nėra galimas:
95% of 100
(įvertinimai 4)
Nominuota!

Featured Product: Ne, EAN kodas: 9786094372834, ISBN kodas: 9786094372834, SKU: 000000000002166090, Puslapių skaičius: 640, Spalvingumas: Nespalvotas, Viršelio tipas: Kietas, Kalba, iš kurios versta: Anglų, Originalo kalba: Anglų, Leidimo metai: 2016-01-01, Formatas: 22x15x5,3, Knygyne: 18.99, Leidykla: Eugrimas UAB , Vertėjas: Leonas Ramutis Tamošiūnas

Ypatinga kaina 15,19 € Knygyne 18,99 €

Sutaupote 3,80 € (20%)

Į norų lentyną
Išimti iš norų lentynos

Apie prekę

Šioje tarptautiniu bestseleriu tapusioje knygoje (angl. Thinking, Fast and Slow) žymus psichologas,  Nobelio premijos laureatas Danielis Kahnemanas leidžiasi į novatorišką proto kelionę, išskirdamas du mąstymo būdus – dvi sistemas, kurios formuoja žmogaus vertinimus ir lemia visus jo sprendimus. Pirmajai sistemai būdingas greitas, spontaniškas, emocijomis ir nuojauta paremtas mąstymas. Antroji mąstymo sistema yra jos priešingybė − lėta, racionali, reikalaujanti daugiau laiko ir proto pastangų.


Pateikdamas realių patirtimi ir stebėjimais grindžiamų pavyzdžių, autorius sumaniai atskleidžia šių dviejų – greitojo ir lėtojo – mąstymo būdų privalumus bei trūkumus. Lengvu ir patraukliu stiliumi Kahnemanas įtraukia skaitytojus į gyvą bendravimą – pasitelkdamas pratimus ir nedidelius eksperimentus leidžia jiems patiems patyrinėti savo elgseną ir įsitikinti knygoje pristatomos teorijos pagrįstumu. Autorius moko aklai nesikliauti nuojauta, naudotis lėtojo mąstymo privalumais, o svarbiausia – suderinti šiuos du mąstymo būdus taip, kad jie dirbtų mūsų naudai – padėtų adekvačiai vertinti aplinką ir žmones, leistų priimti teisingus, sėkmę lemiančius sprendimus tiek darbe, tiek asmeniniame gyvenime.

Skaitytojų įvertinimai
Parašykite savo atsiliepimą
Atsiliepimas:
Pasirinkite įvertinimą
(įvertinimai 4)
TOP komentarai
  1. 100%
    Informatyvi, aktuali bei naudinga knyga besidomintiems ne tik psichologija. Verta dėmesio. 10/10.
  2. 100%
    Knyga, kurią skaitysiu dar kartą - privertė susimąstyti ir vertinti kasdienybę kiek kitaip.
    Labai informatyvi, aktuali ne tik besidominties psichologiją, bet ir gilinantis į marketingo ar pardavimų temą.
  3. 100%
    Super knyga, verta paskaityti visiems, kurie bent kiek domisi psichologija.
Visi komentarai
    Daugiau įvertinimų ()
    Jums taip pat gali patikti...