30%
30%

Neformaliojo vertinimo strategijos

ISBN kodas: 9789986165385, EAN kodas: 9789986165385

Beth Chritchey Charlton

Vertinimas nėra galimas:
80% of 100
(įvertinimas 1)

EAN kodas: 9789986165385, SKU: 000000000002125445, ISBN kodas: 9789986165385, Knygos formatas: Popierinė knyga, Puslapių skaičius: 144, Spalvingumas: Nespalvotas, Leidimo metai: 2007-01-01, Viršelio tipas: Minkštas, Formatas: 16,5x23,3x0,8, Knygyne: 2.79, Leidykla: Tyto alba UAB

Ypatinga kaina
1,96 €
Knygyne
2,79 €

Sutaupote 0,83 € (30%)

Išparduota
Į norų lentyną
Išimti iš norų lentynos

Norėdami gauti pranešimus apie knygą, įveskite savo el.pašto adresą.

Apie prekę

BETH CRITCHLEY CHARLTON turi mokymo įvairiose mokyklos klasėse patirties. Ji dalyvauja specialiojo ugdymo, skaitymo ugdymo ir suaugusiųjų švietimo programose, mokymo ir kvalifikacijos tobulinimo užsiėmimuose. Šios populiarios konferencijų pranešėjos ir kelių universitetų mokytojų mokymo programų instruktorės darbai taip pat publikuojami laikraščiuose, skaitomi CBC (Canadian Broadcasting Corporation) radijo laidose.

Šioje nepaprastoje knygoje mokytojams parodoma, kaip panaudoti vertinimo rezultatus ir – svarbiausia – kaip rasti laiko vertinti, kai darbo diena tampa vis užimtesnė. Mokytojai skatinami reflektuoti savo patirtį ir drąsinami domėtis, kodėl, kas ir kaip vertinama. Labai užsiėmę mokytojai sužinos, kaip klausytis, užduoti klausimus, stebėti mokinius ir telkti dėmesį į mokinių stipriąsias ypatybes bei gebėjimus. Jie sužinos, kaip pasitelkti mokinio gebėjimus kaip pamokos pamatą ir naujas žinias jungti prie mokinio jau turimų žinių.
Neformaliojo vertinimo strategijose kalbama apie tris pagrindinius sėkmingo mokymo ir mokymosi komponentus:

•    kelti klausimus, kurie įtrauktų mokinius į tyrinėjimo, teorijų kūrimo, bendravimo, dalijimosi žiniomis ir mokymosi reflektavimo procesus;
•    stebėti mokinį, kai jis bendrauja su kitais, dalyvauja pamokose ir atlieka užduotis;
•    planuoti pamokas, kad jos atspindėtų mokymosi programą, tai, ką mokinys gali padaryti, ką mokiniui dar reikia sužinoti ir kaip mokiniui ir mokytojui įvertinti sėkmę.

Daugiausia dėmesio knygoje skiriama mokinio raštingumui ugdyti, ir mokytojai čia ras būdų, kaip rinkti informaciją apie mokinio skaitymo įpročius – kaip mokiniai suvokia skaitymą, kaip skaito, kaip remiasi gauta informacija.


Šioje lengvai skaitomoje knygoje rasite mokinių ir mokytojų nuomonių apie konkrečius dalykus. Parodoma, kaip mokytojas gali skatinti mokinius iš tiesų įsitraukti į mokymąsi ir drąsinti tuos, kurie jau dalyvauja jame, suvokia jį, džiaugiasi juo ir mėgaujasi atradimais.
Neformaliojo vertinimo strategijos tiek patyrusiems, tiek pradedantiems dirbti mokytojams siūlo priemonių, kurių reikia, kad vertinimas taptų mokymo ir mokymosi atitikties pagrindu.

Skaitytojų įvertinimai
Parašykite savo atsiliepimą
Atsiliepimas:
Pasirinkite įvertinimą
(įvertinimas 1)
TOP komentarai
  1. 80%
    Knygoje pateikiami patarimai, apie tai, kokią informaciją galima gauti apie mokinį iš jo skaitymo gebėjimų ir kaip tą informaciją susirinkti bei panaudoti.
Visi komentarai
    Daugiau įvertinimų ()
    Jums taip pat gali patikti...