35%
35%

Pasaulinis šurmulys

ISBN kodas: 9786094210044, EAN kodas: 9786094210044

Worl Wide Rave: Creating Triggers that Get Millions of People to Spread

David Meerman Scott

EAN kodas: 9786094210044, SKU: 000000000002113263, ISBN kodas: 9786094210044, Knygos formatas: Popierinė knyga, Puslapių skaičius: 194, Spalvingumas: Dvispalvis, Originalo kalba: Anglų, Leidimo metai: 2009-01-01, Viršelio tipas: Minkštas, Formatas: 15x21x1,4, Knygyne: 21.60, Vertėjas: Kęstutis Mickus, Leidykla: Verslo žinios UAB

Ypatinga kaina
14,04 €
Knygyne
21,60 €

Sutaupote 7,56 € (35%)

Išparduota
Į norų lentyną
Išimti iš norų lentynos

Norėdami gauti pranešimus apie knygą, įveskite savo el.pašto adresą.

Apie prekę

Įskelkite kibirkštį, kuri milijonus žmonių priverstų skleisti jūsų idėjas ir perpasakoti jūsų istorijas


Pasaulinis šurmulys – kai už jus kiti pasakoja ir skleidžia jūsų istoriją – yra vienas iš įdomiausių ir veiksmingiausių būdų pasiekti savo auditoriją.

Pasaulinis šurmulys reiškia, kad žmonės visame pasaulyje kalba apie jus, jūsų kompaniją ir jūsų produktus. Ar gyvenate San Franciske, Dubajuje ar Reikjavike, pasaulio interneto bendruomenės nariai noriai jungiasi prie jūsų pateikiamos medžiagos internete. Tai reiškia, kad šurmulys internete masina pirkėjus prie jūsų virtualių namų slenksčio, o daugybė aistruolių lankosi jūsų svetainėje ir interneto dienoraščiuose todėl, kad jie tikrai nori ten būti.  

Pajungdamas socialinės žiniasklaidos galią ir žinodamas paslaptis, kodėl žmonės dalijasi įvairiais dalykais tokiose interneto svetainėse kaip YouTube, Facebook ir interneto dienoraščiuose, jūs galite  nekantrius pirkėjus pritraukti prie savo virtualių durų slenksčio – veltui!

Siekdamas, kad žmonės kalbėtų apie jus ir jūsų idėjas, privalote atsispirti potraukiui įkyriai reklamuoti savo produktus ir paslaugas. Sukurkite ką nors įdomaus, apie ką bus kalbama internete. Nesijaudinkite, nes kai išgarsėsite internete, žmonės stovės eilėje, norėdami sužinoti daugiau ir pirkti tai, ką siūlote.

Sėkmę atneša internete spausdinamos mintys, kuriomis žmonės nori dalytis. Čia nekalbame apie reklaminius triukus. Nekalbame apie mokėjimą agentūrai, kuri trukdytų kitiems. Kalbame apie pasaulinio šurmulio, galingiausios rinkodaros formos, pajungimą savo tikslams.


Davidas Meermanas Scottas yra įžymus interneto rinkodaros strategas, verslininkas, sakantis programines kalbas ir vedantis seminarus. Jis yra "Verslo žinių" išleistos knygos "Naujosios rinkodaros ir viešųjų ryšių taisyklės" autorius.

Skaitytojų įvertinimai
Parašykite savo atsiliepimą
Atsiliepimas:
Pasirinkite įvertinimą
Įvertinkite šią prekę pirmieji Nepraleiskite progos, dalyvaukite „Metų iššūkyje” ir įvertinkite šią prekę pirmieji Pradėti „Metų iššūkį“
Jums taip pat gali patikti...