Prasmės ieškojimai ir atradima

ISBN kodas: 9789986167631, EAN kodas: 9789986167631

Agnė Lastakauskienė, Raisa Melnikova

EAN kodas: 9789986167631, SKU: 000000000002130139, ISBN kodas: 9789986167631, Knygos formatas: Popierinė knyga, Puslapių skaičius: 184, Spalvingumas: Spalvotas, Leidimo metai: 2010-01-01, Viršelio tipas: Minkštas, Formatas: 24x17x1, Leidykla: Tyto alba UAB

17,31 €
Išparduota
Į norų lentyną
Išimti iš norų lentynos

Norėdami gauti pranešimus apie knygą, įveskite savo el.pašto adresą.

Apie prekę

Naujojo etikos vadovėlio 9 klasei mokymo turinys pagal ugdomosios veiklos sritis suskirstytas į 4 skyrius: Saviugda ir savisauga: Aš – Asmuo; Dialoginis bendravimas: Aš – Tu; Socialiniai santykiai: Aš – Mes; Santykis su pasauliu: Aš – Tai. Mokinių žinios, gebėjimai ir nuostatos plėtojamos keturiose esminėse veiklos srityse. Kiekviena pamoka, pagrįsta mokinių pasiekimų ugdymu, turi aiškią struktūrą: I – Norime sužinoti (mokinius motyvuojanti įžanga) II – Nagrinėjame (mąstyti skatinantis temos plėtojimas); III – Išvados ir apibendrinimai (refleksiją skatinanti pabaiga). Skyrių pabaigoje pateikiamos trijų lygių (kartojimo) užduotys, leidžiančios į(si)vertinti gebėjimus, nuostatas, žinias ir suvokimą. Logiškas, konkretus, struktūruotas, nuosekliai pateikiamas medžiagos turinys atitinka vadovėlio rankraščio pavadinimą „Prasmės ieškojimai ir atradimai“. Mokiniai skatinami: • svarstyti tapatumo, pamatinių asmens poreikių problemas; • įvertinti sąžinės reikšmę moraliniam žmogaus gyvenimui; • apmąstyti savęs įprasminimo klausimus; • vertinti ir branginti draugystę, meilę, bendravimą; • jausti atsakomybę už tautos vertybes; • aptarti demokratinės visuomenės, moralios politikos principus; • analizuoti skirtingas religines tradicijas, jų deklaruojamas vertybes ir kt. Vadovėlio medžiaga orientuota į šio amžiaus tarpsnio mokinių gyvenimo patirtį, moralinio mąstymo raidos ypatumus. Autorės siūlo šiuos mokymo(si) metodus: teksto nagrinėjimą, pokalbius, diskusijas pagal pateiktus klausimus, aforizmų ir bendraamžių minčių komentavimą, iliustracijų aptarimą, neužbaigtų sakinių ir minčių pratęsimą, pateiktų problemų ar probleminių situacijų sprendimą, esė rašymą ir pristatymą, informacijos paiešką, projektų rengimą grupėse ir kt. Svarbus vadovėlio privalumas – gebėjimo suvokti, analizuoti tekstą ugdymas. Teigiamas vaizdinės vadovėlio medžiagos aspektas – sąsajos su teorine medžiaga ir užduotimis. Vadovėlio vaizdinė medžiaga papildo, paaiškina, plėtoja ir skatina interpretuoti ugdomąją pamokos veiklą.
Skaitytojų įvertinimai
Parašykite savo atsiliepimą
Atsiliepimas:
Pasirinkite įvertinimą
Įvertinkite šią prekę pirmieji Nepraleiskite progos, dalyvaukite „Metų iššūkyje” ir įvertinkite šią prekę pirmieji Pradėti „Metų iššūkį“
Jums taip pat gali patikti...