Prekių ženklų nesėkmės
ISBN kodas: 9955460893, EAN kodas: 9789955460893
Brand failures
EAN kodas: 9789955460893, SKU: 000000000002118840, ISBN kodas: 9955460893, Knygos formatas: Popierinė knyga, Puslapių skaičius: 238, Spalvingumas: Nespalvotas, Originalo kalba: Anglų, Leidimo metai: 2009-01-01, Viršelio tipas: Minkštas, Formatas: 15,9x23,5x1,3, Knygyne: 26.15, Vertėjas: Rūta Meškauskaitė, Leidykla: Verslo žinios UAB
Sutaupote 7,85 € (30%)
Apie prekę
Visa tiesa apie 100 didžiausių visų laikų ženklodaros klaidų
Prekių ženklų nesėkmės žaviai pažvelgia į tai, kas nutinka tokiems pasauliniams gigantams kaip „McDonald's“ ir „Coca Cola“, sukūrusiems naujus prekių ženklus, kurie su trenksmu ir didžiuliais nuostoliais žlunga. Mattas Haigas šią temą nagrinėja tikrai linksmu stiliumi – visiška tiesa, tai verslo knyga, kurią labai smagu skaityti – tačiau žinutė yra nepaprastai rimta. Autorius atskleidžia, kas kiekvienu atveju pavyko ne taip, ir duoda vertingą išmoktų pamokų sąrašą. Kelionė po žavingą Matto Haigo nesėkmių salę įspės jus apie tykančius pavojus ir nurodys, kaip jūsų prekių ženklui užtikrinti ilgą ir sveiką gyvenimą.
Knygų, kuriose aprašomi geriausios rinkodaros pavyzdžiai, yra apstu, tačiau tikras mokymasis yra aiškinimasis, kodėl prekių ženklams nepasisekė.
Knygos autorius teigia: „...kai ėmiausi rinkti medžiagą šiai savo knygai tema „kaip nereikia elgtis“, tokį tikslą ir turėjau – apžvelgti prekių ženklus, kurie buvo nužudyti vos gimę. Arba pakalbėti apie tas, vis dar esančias mūsų tarpe, nesėkmes – prekių ženklus, kuriuos reikėjo nužudyti vos gimusius“.
„Įdomus ir naudingas skaitinys... Tai – žymiausių prekių ženklų apmaudžių klaidų aruodas, kurį sunku pralenkti.“
Mattas Haigas yra nepriklausomas konsultantas, patariantis organizacijoms, beieškančioms integruotos rinkodaros ir ženklodaros sprendimų. Jis yra daugelio knygų autorius, įskaitant ir bestselerį Prekių ženklų karaliai: kaip 100 pirmaujančių pasaulio prekių ženklų klesti ir išgyvena.
-
GintarėLabai lengvai skaitoma knyga. Realūs pavyzdžiai apie nepavykusius, nepagalvotus ir nepasvertus sprendimus, kuriuos priėmė įvairūs gerai ir mažiau gerai žinomi ženklai. Yra ko pasimokyti, įdomu sužinoti, ko dar nežinojau anksčiau.
-
AnastasijaGera knyga, kuri parodė kaip netaisyklingi sprendimai gali sužlugdyti prekių ženklų sėkmę.