30%
30%

Prekių ženklų nesėkmės

ISBN kodas: 9955460893, EAN kodas: 9789955460893

Brand failures

Matt Haig

Vertinimas nėra galimas:
100% of 100
(įvertinimai 2)

EAN kodas: 9789955460893, SKU: 000000000002118840, ISBN kodas: 9955460893, Knygos formatas: Popierinė knyga, Puslapių skaičius: 238, Spalvingumas: Nespalvotas, Originalo kalba: Anglų, Leidimo metai: 2009-01-01, Viršelio tipas: Minkštas, Formatas: 15,9x23,5x1,3, Knygyne: 26.15, Vertėjas: Rūta Meškauskaitė, Leidykla: Verslo žinios UAB

Ypatinga kaina
18,30 €
Knygyne
26,15 €

Sutaupote 7,85 € (30%)

Išparduota
Į norų lentyną
Išimti iš norų lentynos

Norėdami gauti pranešimus apie knygą, įveskite savo el.pašto adresą.

Apie prekę

Visa tiesa apie 100 didžiausių visų laikų ženklodaros klaidų


Prekių ženklų nesėkmės žaviai pažvelgia į tai, kas nutinka tokiems pasauliniams gigantams kaip „McDonald's“ ir „Coca Cola“, sukūrusiems naujus prekių ženklus, kurie su trenksmu ir didžiuliais nuostoliais žlunga. Mattas Haigas šią temą nagrinėja tikrai linksmu stiliumi – visiška tiesa, tai verslo knyga, kurią labai smagu skaityti – tačiau žinutė yra nepaprastai rimta. Autorius atskleidžia, kas kiekvienu atveju pavyko ne taip, ir duoda vertingą išmoktų pamokų sąrašą. Kelionė po žavingą Matto Haigo nesėkmių salę įspės jus apie tykančius pavojus ir nurodys, kaip jūsų prekių ženklui užtikrinti ilgą ir sveiką gyvenimą.

Knygų, kuriose aprašomi geriausios rinkodaros pavyzdžiai, yra apstu, tačiau tikras mokymasis yra aiškinimasis, kodėl prekių ženklams nepasisekė.

Knygos autorius teigia: „...kai ėmiausi rinkti medžiagą šiai savo knygai tema „kaip nereikia elgtis“, tokį tikslą ir turėjau – apžvelgti prekių ženklus, kurie buvo nužudyti vos gimę. Arba pakalbėti apie tas, vis dar esančias mūsų tarpe, nesėkmes – prekių ženklus, kuriuos reikėjo nužudyti vos gimusius“.

„Įdomus ir naudingas skaitinys... Tai – žymiausių prekių ženklų apmaudžių klaidų aruodas, kurį sunku pralenkti.“

Mattas Haigas yra nepriklausomas konsultantas, patariantis organizacijoms, beieškančioms integruotos rinkodaros ir ženklodaros sprendimų. Jis yra daugelio knygų autorius, įskaitant ir bestselerį Prekių ženklų karaliai: kaip 100 pirmaujančių pasaulio prekių ženklų klesti ir išgyvena.

Skaitytojų įvertinimai
Parašykite savo atsiliepimą
Atsiliepimas:
Pasirinkite įvertinimą
(įvertinimai 2)
TOP komentarai
  1. 100%
    Labai lengvai skaitoma knyga. Realūs pavyzdžiai apie nepavykusius, nepagalvotus ir nepasvertus sprendimus, kuriuos priėmė įvairūs gerai ir mažiau gerai žinomi ženklai. Yra ko pasimokyti, įdomu sužinoti, ko dar nežinojau anksčiau.
  2. 100%
    Gera knyga, kuri parodė kaip netaisyklingi sprendimai gali sužlugdyti prekių ženklų sėkmę.
Visi komentarai
    Daugiau įvertinimų ()
    Jums taip pat gali patikti...