30%
30%

Prekybos marketingas (2)

ISBN kodas: 9955682051, EAN kodas: 9789955682059

Prekybos marketingas (2)

Arvydas Pajuodis

EAN kodas: 9789955682059, SKU: 000000000002121316, ISBN kodas: 9955682051, Knygos formatas: Popierinė knyga, Puslapių skaičius: 392, Spalvingumas: Nespalvotas, Leidimo metai: 2005-01-01, Viršelio tipas: Minkštas, Formatas: 24x17,6x1,9, Knygyne: 9.46, Leidykla: UAB "Eugrimas"

Ypatinga kaina
6,62 €
Knygyne
9,46 €

Sutaupote 2,84 € (30%)

Išparduota
Į norų lentyną
Išimti iš norų lentynos

Norėdami gauti pranešimus apie knygą, įveskite savo el.pašto adresą.

Apie prekę

Knygoje plačiai ir išsamiai nagrinėjami svarbiausi ir aktualiausi prekybos įmonių marketingo teorijos ir praktikos klausimai, šių įmonių veikla Lietuvoje. Daugiausia dėmesio skiriama prekybos įmonių marketingo valdymui: asortimento formavimui, kainų politikai, pirkėjų aptarnavimui, reklamai, parduotuvių įrengimui, jų vietos parinkimui ir daugybei kitų klausimų, kuriuos nuolat turi spręsti kiekvienos prekybos įmonės vadovas bei jos darbuotojai. Knyga skiriama universitetų ir kolegijų studentams, studijuojantiems verslo vadybą ir administravimą, prekybos įmonių vadybininkams bei kitiems specialistams ir visiems, besidomintiems teoriniais bei praktiniais prekybos įmonių marketingo klausimais.
Skaitytojų įvertinimai
Parašykite savo atsiliepimą
Atsiliepimas:
Pasirinkite įvertinimą
Įvertinkite šią prekę pirmieji Nepraleiskite progos, dalyvaukite „Metų iššūkyje” ir įvertinkite šią prekę pirmieji Pradėti „Metų iššūkį“
Jums taip pat gali patikti...