20%
20%
Nauja
Nauja

Reklama: tarp klasikos ir modernumo

Almas Rupšlaukis, Bronislavas Čereška, Darius Jokubauskas

EAN kodas: 9786099596075, ISBN kodas: 9786099596075, SKU: 000000000002181334, Puslapių skaičius: 368, Spalvingumas: Spalvotas, Viršelio tipas: Kietas, Originalo kalba: Lietuvių, Leidimo metai: 2019-07-23, Formatas: 24x17x2, Knygyne: 33.49, Leidykla: Super namai

Ypatinga kaina 26,79 €
Knygyne 33,49 €

Sutaupote 6,70 € (20%)

Į norų lentyną
Išimti iš norų lentynos

Apie prekę

Reklama mus skatina pirkti prekes ir paslaugas,  kurių nereikia, už pinigus, kurių neturime...

Reklama ir žiniasklaida visada buvo, yra ir bus galinga jėga, formuojanti žmonių nuostatas ir jų elgesį. Ji gali padėti pažinti vertybes, susipažinti su įvairių laikotarpių kultūra iš arčiau, o kartu ir prognozuoti ateitį. Mokomojoje knygoje „Reklama: tarp klasikos ir modernumo“ apžvelgiama reklamos raida nuo antikos laikų iki šių dienų. Šioje pirmojoje leidinio dalyje daugiau dėmesio skiriama klasikinėms reklamos priemonėms ir būdams, jų ryšiui su kitais rinkodaros komplekso elementais. Į reklamą pažvelgta kaip į vieną svarbiausių integruotų rinkodaros komunikacijų (IRK) priemonių. Knygoje ne tik aptariami reklamos būdai, šiuolaikinės priemonės ir jų parinkimas, bet ir pateikiama konkrečių pavyzdžių, naujausių žiniasklaidos statistinių duomenų, užduočių ir klausimų.  Už pagalbą rengiant leidinį autoriai dėkoja recenzentui prof. dr. Sigitui Urbonavičiui, Vilniaus Gedimino technikos universitetui, Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijai, agentūrai „Factum“, leidinio mecenatui UAB „Re formus“, taip pat reklamos ir rinkodaros praktikams, prisidėjusiems savo patarimais ir įžvalgomis. 
Apie knygos autorius Almas Rupšlaukis Kauno technologijos universiteto vadybos mokslų magistras, Lietuvos aukštosiose mokyklose dėstė vadybos ir rinkodaros dalykus. Yra mokslinių straipsnių ir metodinių priemonių autorius. Praktinė veikla susijusi su prekių ženklų rinkodara ir pardavimais. 
Bronislovas Čereška Vilniaus universiteto docentas, vienas iš reklamos teorijos pradininkų Lietuvoje. Ilgametis VU Prekybos ekonomikos katedros vedėjas, dekanas. Mokomosios knygos „Reklama: teorija ir praktika“ ir daugiau nei 40 mokslinių straipsnių autorius,  prisidėjęs prie reklamos programų rengimo aukštosioms mokykloms. 
Darius Jokubauskas Knygos „Reklama: teorija ir praktika“ bendraautoris, jauniausias visų laikų mokomosios knygos autorius („Reklama ir jos poveikis vartotojui“, oficialus Lietuvos rekordas).  Turi daugiau nei 20 metų darbo patirtį rinkodaros ir reklamos srityse, žiniasklaidos ir leidybos kompanijos „Super namai“ įkūrėjas.
Skaitytojų įvertinimai
Parašykite savo atsiliepimą
Atsiliepimas:
Pasirinkite įvertinimą
Įvertinkite šią prekę pirmieji Nepraleiskite progos, dalyvaukite „Metų iššūkyje” ir įvertinkite šią prekę pirmieji Pradėti „Metų iššūkį“