20%
20%

Skaitmeninė rinkodara. Naujausių laikų reklamos ir pardavimų strategijos

Ryan Holiday

Vertinimas nėra galimas:
93% of 100
(įvertinimai 3)

Featured Product: Ne, EAN kodas: 9786098210071, ISBN kodas: 9786098210071, SKU: 000000000002175734, Viršelio tipas: Kietas, Puslapių skaičius: 141, Spalvingumas: Nespalvotas, Kalba, iš kurios versta: Anglų, Originalo kalba: Anglų, Leidimo metai: 2018-03-13, Formatas: 21,6x15x1,5, Knygyne: 13.19, Leidykla: Tobulėjimo projektai, UAB

Ypatinga kaina 10,55 €
Knygyne 13,19 €

Sutaupote 2,64 € (20%)

Išparduota

Norėdami gauti pranešimus apie knygą, įveskite savo el.pašto adresą.

Į norų lentyną
Išimti iš norų lentynos

Apie prekę

Ši knyga – tai įspėjamasis signalas visiems rinkodarininkams.
Visi atsiduriame ten pat: mums reikia pasiekti daugiau turint mažiau. Po truputį suvokiame, kad senos strategijos nebepasiteisina.
Sprendimas - rinkodaros persvarstymas iš pagrindų, atsisakius visų senų nuostatų ar prielaidų.
Skaitmeninė rinkodara, virusinė rinkodara, plėtros rinkodara – tikslas – sukurti rinkodaros mašiną, kuri savaime funkcionuoja be galo ir generuoja milijonus.
Šioje knygoje rasite, kaip rinkodaros inžinieriai padėjo tokioms įmonėms kaip „Dropbox“, „Mailbox“, „Twitter“, „Pinterest“, „Facebook“, „Snapchat“, „Evernote“, „Instagram“, „Mint.com“, „AppSumo“ ir „StumbleUpon“ tiek daug pasiekti turint tiek mažai.

VIENĄ KLIENTĄ PAVERSKITE DVIEM, O DU – KETURIAIS.

Skaitytojų įvertinimai
Parašykite savo atsiliepimą
Atsiliepimas:
Pasirinkite įvertinimą
(įvertinimai 3)
TOP komentarai
  1. 100%
    Tai knyga, kuria perskaiciau labai "skaniai" kaip romana ir noreciau dar. Labai sauniai parasyta, be jokiu sudetingu nesuprantamu terminu. Paprastu tekstu. Viskas pasidare daug aiskiau. Rekomenduoju visiems startuoliams ir ne tik.
  2. 100%
    Labai informatyvi knyga. Puikiai atskleidžia, kad tradicinė rinkodara be skaitmeninės rinkodaros toli nebenužengs.
  3. 80%
    Įkvepianti, tačiau šiek tiek per daug abstrakti ir gal net paviršutiniška. Labai lengvai skaitoma, laisvalaikio knyga.
Visi komentarai
    Daugiau įvertinimų ()
    Jums taip pat gali patikti...