20%
20%

Socialinės partnerystės įtaka inovacijoms

Giedrė Kvieskienė, Vytautas Kvieska

EAN kodas: 9782955207979, ISBN kodas: 9782955207979, SKU: 000000000002153063, Puslapių skaičius: 262, Spalvingumas: Nespalvotas, Viršelio tipas: Kietas, Originalo kalba: Lietuvių, Leidimo metai: 2013-10-11, Formatas: 24,5x17,5x0,4, Knygyne: 15.78, Leidykla: Lietuvos edukologijos universitetas VŠĮ

Ypatinga kaina 12,63 € Knygyne 15,78 €

Sutaupote 3,15 € (20%)

Išparduota
Į norų lentyną
Išimti iš norų lentynos

Norėdami gauti pranešimus apie knygą, įveskite savo el.pašto adresą.

Apie prekę

Socialinės ir ekonominės problemos bei ekonominės krizės įgyja panašias tendencijas visose pasaulio šalyse. Atliepiant šias tendencijas monografijoje autoriai aptaria socialinės ekonomikos priemones, socialinės partnerystės raidą bei sampratos kismą, nagrinėja viešojo ir privataus sektorių partnerystę (PP /VPP ) ir socialinio kapitalo raišką. Kartu aptariami daugiafunkciniai centrai, kurie galėtų būti tinkama investicija modernizuojant socioedukacines institucijas bei priartinant jas prie realių pilietinės visuomenės poreikių. Didėjanti verslo įmonių socialinė atsakomybė bei viešojo, privataus sektorių socialinė partnerystė, lyderiaujant nevyriausybinėms institucijoms kartu su mokslo institucijomis bei universitetinėmis aukštosiomis mokyklomis, skatina naujų socialinės klasterystės modelių atsiradimą bei socialinio kapitalo augimą.

Skaitytojų įvertinimai
Parašykite savo atsiliepimą
Atsiliepimas:
Pasirinkite įvertinimą
Įvertinkite šią prekę pirmieji Nepraleiskite progos, dalyvaukite „Metų iššūkyje” ir įvertinkite šią prekę pirmieji Pradėti „Metų iššūkį“