30%
30%

Stalo žaidimas KARŠTA BULVĖ MINI ALEKSANDER (kelioninis)

Nėra Autoriaus

EAN kodas: 5906018014945, ISBN kodas: 5906018014945, SKU: 000000000005174079, Originalo kalba: Lietuvių, Leidimo metai: 2018-03-13, Viršelio tipas: Kita, Formatas: 18x11x3,5, Leidykla: ALEXANDER

Ypatinga kaina 5,59 €
Knygyne 7,99 €

Sutaupote 2,40 € (30%)

Išparduota
Į norų lentyną
Išimti iš norų lentynos

Norėdami gauti pranešimus apie knygą, įveskite savo el.pašto adresą.

Apie prekę

Ar sugebi greitai mąstyti, kai spaudžia laikas? Ką gi, ruoškis išbandymui!
Turi vos kelias akimirkas, kad sugalvotum ir pasakytum atsakymą,
o „karštą bulvę“ numestum varžovui. Atsikratyk „karštos bulvės“, kol
nesibaigė laikas ir nesudegei! Galvok greitai, mesk taikliai, gaudyk
tiksliai ir nenukrisk į žaidimo lentos apačią!
Tai žaidimas, kurį norėsi pasiimti į kiekvieną kelionę!

Žaidėjų skaičius: 2-4
Žaidėjų amžius: 8+

Rinkinį sudaro:
1. Žaidimo lenta – 1 vnt.
2. Karšta bulvė – 1 vnt.
3. Klausimų kortos – 55 vnt.
4. Loštukai – 4 vnt.
5. Vilkelis – 1 vnt.
6. Žaidimo taisyklės.
Išpakavus rinkinį, pagal sąrašą būtina patikrinti, ar yra visos detalės. Jeigu pastebėjote
detalių trūkumą ar kitokių neatitikimų, prašome kreiptis į platintoją tel. 8-686-90003
arba el. p. info@kamratas.lt

PASIRUOŠIMAS
1. Žaidimo lentą padėkite ant tvirto lygaus pagrindo, pvz., ant stalo.
2. Klausimų kortas sumaišykite ir sudėkite į krūvelę prie žaidimo lentos. Šalia padėkite „karštą bulvę“.
3. Loštukus išimkite iš maišelio ir sustatykite žaidimo lentoje, tako pradžioje.

4. Prie žaidimo lentos padėkite vilkelį. Vietoje vilkelio galima naudotis
nemokama programėle, kuriai parsisiųsti naudokite ant dėžutės bei žaidimo
taisyklėse pateiktą QR kodą.
Programėlę taip pat galima rasti „Google Play“ arba „App Store“ paieškoje,
įrašius „Hot potato“. Įrenginį su įjungta programėle padėkite prie žaidimo
lentos taip, kad jis būtų pasiekiamas visiems žaidėjams.

ŽAIDIMO EIGA
Žaidimą pradeda žemiausias žaidėjas. Jis paima į rankas „karštą bulvę“.
Žaidėjas, kuris yra jam iš dešinės pusės, paima iš krūvelės pirmą nuo viršaus
kortą ir garsiai perskaito vieną iš klausimų kitoje kortos pusėje, po to pasuka
vilkelį arba paleidžia programėlę (paspausdamas „Start“). Žaidėjas, kuris laiko
karštą bulvę, privalo atsakyti į užduotą klausimą ir mesti „bulvę“ kitam žaidėjui.
Šis taip pat privalo atsakyti į tą patį klausimą ir mesti „bulvę“ kitam. Žaidėjas
baigė savo veiksmą, kai atsakęs į klausimą numetė „karštą bulvę“ kitam, net jei
pastarasis jos ir nepagavo.
Kiti žaidėjai gali nesutikti su pateiktu atsakymu, jei manys jį esant nelogišką
arba neteisingą. Tačiau pasakyti, kad nesutinka, jie turi nedelsdami, kol dar
nepradėjo atsakinėti kitas žaidėjas. Priešingu atveju, prieštaravimas nebebus
priimamas. Pasakius, kad atsakymas klaidingas, „karšta bulvė“ grąžinama
neteisingai atsakiusiam žaidėjui. Šis privalo sugalvoti naują atsakymą arba
prašyti balsavimo (kaip balsuojama – žr. skyrių „Balsavimas“).
Žaidėjai „karštą bulvę“ perduoda vienas kitam pagal laikrodžio rodyklę. Kartoti
savo ar kitų žaidėjų ankstesnių atsakymų negalima. Raundas baigiasi, kai
vilkelis nustoja suktis arba pasigirsta garsinis signalas iš laikui matuoti naudojamo
įrenginio. Žaidėjas, kuris tuo metu laiko „karštą bulvę“, „sudegė“, ir turi
savo loštuką žaidimo lentoje perkelti vienu laukeliu arčiau kepsninės.
Klausimai užduodami pagal laikrodžio rodyklę, tai reiškia, kad naujame raunde
klausimą skaito žaidėjas, kuris ankstesniame raunde pirmasis turėjo pateikti
atsakymą.

BALSAVIMAS
Balsavimas gali būti pasitelkiamas, kai žaidžia trys ar daugiau žaidėjų.
Jei žaidėjas nesutinka su prieštaravimu, jog jo pateiktas atsakymas yra
neteisingas, jis pasiima jam grąžintą „karštą bulvę“ ir sušunka „Balsuojame!“.

Žaidėjai, kurie mano, jog pateiktas atsakymas yra teisingas, pakelia ranką. Balsavimą
inicijavęs žaidėjas balsavimo teisės neturi, nebent yra lygiosios – tuomet jo
balsas įskaitomas jo naudai ir manoma, kad pateiktas atsakymas yra teisingas.
1) Jei balsavimas baigėsi prieš pasibaigiant raundo laikui:
a) kai nubalsuojama, jog atsakymas buvo teisingas, karšta bulvė atitenka
kitam pagal eilę žaidėjui ir raundas tęsiamas;
b) kai nubalsuojama, jog atsakymas buvo neteisingas, balsavimą inicijavęs
žaidėjas privalo pateikti naują atsakymą, ir tik tuomet raundas tęsiamas toliau.
2) Jei balsavimas baigėsi pasibaigus raundo laikui:
a) kai nubalsuojama, jog atsakymas buvo teisingas, vienu laukeliu arčiau
kepsninės savo loštuką privalo perkelti dėl atsakymo suabejojęs žaidėjas;
b)kai nubalsuojama, jog atsakymas buvo neteisingas, vienu laukeliu arčiau
kepsninės savo loštuką privalo perkelti balsavimą inicijavęs žaidėjas.
ŽAIDIMO PABAIGA
Žaidimas baigiasi (pasirinktinai – žaidėjų susitarimu):
1. Kai bent vieno žaidėjo loštukas atsiduria laukelyje „Sudegei“.
2. Kai žaidimo lentoje „nesudegęs“ lieka tik vieno žaidėjo loštukas.
Skaitytojų įvertinimai
Parašykite savo atsiliepimą
Atsiliepimas:
Pasirinkite įvertinimą
Įvertinkite šią prekę pirmieji Nepraleiskite progos, dalyvaukite „Metų iššūkyje” ir įvertinkite šią prekę pirmieji Pradėti „Metų iššūkį“
Jums taip pat gali patikti...