Stalo žaidimas KURIS KURĮ ALEKSANDER

Nėra Autoriaus

EAN kodas: 5906018015393, ISBN kodas: 5906018015393, SKU: 000000000005174080, Originalo kalba: Lietuvių, Leidimo metai: 2018-03-13, Viršelio tipas: Kita, Formatas: 26x25x6, Leidykla: ALEXANDER

10,29 €
Išparduota

Norėdami gauti pranešimus apie knygą, įveskite savo el.pašto adresą.

Į norų lentyną
Išimti iš norų lentynos

Apie prekę

Žaidimo idėja
Nesvarbu, pavasaris ar vasara, ruduo ar žiema, mūsų geriausi draugai – šuniukai ir kačiukai – visada nori palakstyti ir pažaisti. Sek akimis jų kelią painiuose sodo labirintuose. Vos tik pastebėsi, jog mažieji draugai susitiks, griebk atitinkamą žetoną (vieną ar kelis). Žetonus iškeisi į kortas. Laimės daugiausiai kortų surinkęs žaidėjas.

Žaidėjų amžius 5+
Žaidėjų skaičius 2–6
Žaidimo trukmė 10–15 min.

Rinkinį sudaro:
- 4 dalių žaidimo lenta,
- 7 žetonai,
- 55 kortos,
- žaidimo taisyklės.
Išpakavus rinkinį, pagal sąrašą būtina patikrinti, ar yra visos detalės. Jeigu pastebėjote detalių trūkumą ar kitokių neatitikimų, prašome kreiptis į platintoją tel.868690003 arba el.p. info@kamratas.lt

Žaidimo lenta
Rinkinyje yra keturios dvipusės žaidimo lentos dalys su skirtingų spalvų pakraščiais. Jose pavaizduoti sodo labirintą sudarantys koridoriai. Kiekvienoje dalyje koridoriai yra skirtingi.
Šias keturias lenteles reikia padėti ant tvirto lygaus pagrindo ir sujungti taip, kad jos sudarytų kvadratą su spalvotais pakraščiais. Iš keturių dvipusių lentelių galima sudėti net 96 skirtingus žaidimo lentos variantus, t.y. gauti tiek skirtingų labirintų. Kiekvienas labirintas turi šešis įėjimus, kiekviename iš jų nupieštas tam tikros spalvos šuniukas. Labirinto koridoriuose paslėpti kačiukai. Ir šuniukai, ir kačiukai nori palakstyti sode ir susirasti draugą, su kuriuo galėtų pažaisti.
Pagal tai, kaip bus sudėtas labirintas, šuniukai ir kačiukai savo kelyje gali sutikti skirtingus draugus. Vieną kartą – kačiuką, kitą kartą – šuniuką. Gali nutikti ir taip, kad savo kelyje nusutiks jokio draugo. Tačiau kartais labirintas gali būti toks įdomus, jog pavyks sutikti net kelis draugus.

Žetonai
Visuose žetonuose yra nupiešti šuo ir katė. Tik vienoje žetono pusėje abu gyvūnai yra vienodos spalvos (vienspalvė žetono pusė). Rinkinyje yra ir vienas daugiaspalvis žetonas, kuriame nepavaizduotas joks gyvūnas. Šis žetonas iš abiejų pusių atrodo vienodai ir yra imamas tuomet, kai gyvūnai susitikti negali.

Kortos ir labirinto keitimas
Kortos parodo, kokiu būdu keičiamas labirintas. Jei nupieštos dvi strėlės, reikia sukeisti vietomis žaidimo lentos dalis su nurodytų spalvų pakraščiais. Jei nupiešta viena strėlė, reikia nurodytos spalvos pakraštį turinčią žaidimo lentos dalį apversti kita puse.

Pasiruošimas
1. Atsitiktine tvarka iš keturių dalių sudėkite žaidimo lentą taip. kad gautumėte kvadratą su spalvotais pakraščiais.
2. Aplink žaidimo lentą išdėliokite žetonus vienspalvėmis pusėmis į viršų. Žetonus sudėkite taip, kad visi žaidėjai lengvai galėtų juos pasiekti.
3. Sumaišykite kortų kaladę ir padėkite ją šalia, strėlėmis į viršų.

Žaidimo eiga
Žaidimas susideda iš raundų. Pirmą raundą pradeda jauniausias žaidėjas. Jis iš kaladės ima pirmą nuo viršaus kortą ir pagal ją pakeičia labirintą (sukeičia dvi labirinto lentos dalis vietomis arba vieną labirinto lentos dalį apverčia kita puse). Po to tas pats žaidėjas apverčia kortą ir visiems parodo, kas joje pavaizduota.
Kortoje yra nupieštas tam tikros spalvos šuo arba katė. Dabar kiekvieno žaidėjo užduotis yra kuo greičiau pamatyti, kur žaidimo lentoje yra kortoje pavaizduotas gyvūnas (būtinai tos pačios spalvos), ir akimis susekti, kurį kitą gyvūną jis gali pavyti.

Gali būti, jog kortoje pavaizduotas gyvūnas:
a) galės pavyti vieną ar daugiau šuniukų,
b) galės pavyti vieną ar daugiau kačiukų,
c) bus atkirstas nuo visų ir negalės pavyti nė vieno.

Gaudynes sekti galima tik akimis. Negalima vedžioti pirštu nei naudotis kitais daiktais, nes tai trukdytų kitiems žaidėjams stebėti sodo labirintus. Kai žaidėjas suseks, ką labirinte galės pavyti kortoje pavaizduotas gyvūnas, jis turi kuo greičiau paimti pavytų gyvūną vaizduojantį žetoną (galima paimti tiek žetonų, keik draugų pavyks kortoje pavaizduotas gyvūnas). Jei žaidėjas pastebi, kad kortoje pavaizduotas gyvūnas labirinte nieko nesugaus, jis privalo paimti daugiaspalvį žetoną.

Kai visi žaidėjai sutaria, kad jau patikrino visus galimus labirinto kelius, raundas baigiamas ir žaidėjai visi kartu turi įsitikinti, kad visi jų šiame raunde paimti žetonai yra tinkami, t.y., kortoje ir ant žetono pavaizduoti gyvūnai tikrai gali susitikti.

Skaitytojų įvertinimai
Parašykite savo atsiliepimą
Atsiliepimas:
Pasirinkite įvertinimą
Įvertinkite šią prekę pirmieji Nepraleiskite progos, dalyvaukite „Metų iššūkyje” ir įvertinkite šią prekę pirmieji Pradėti „Metų iššūkį“
Jums taip pat gali patikti...