20%
20%

Tobulas moters kūnas

Ilka Rae Adams

Featured Product: Ne, EAN kodas: 9786094840050, ISBN kodas: 9786094840050, SKU: 000000000002179825, Viršelio tipas: Minkštas, Puslapių skaičius: 336, Spalvingumas: Spalvotas, Kalba, iš kurios versta: Anglų, Originalo kalba: Anglų, Leidimo metai: 2019-02-19, Formatas: 24,5x21,4x2, Knygyne: 20.99, Leidykla: UAB Lectio divina

Ypatinga kaina 16,79 €
Knygyne 20,99 €

Sutaupote 4,20 € (20%)

Į norų lentyną
Išimti iš norų lentynos

Apie prekę

Ilka Rae Adams TOBULAS MOTERS KŪNAS
STRONGISNEWSEXY

Ar turėti tobulą kūną ir atrodyti taip, kaip atrodo pasaulinės žvaigždės – įgyvendinama svajonė? Ilka Rae Adams sako moterims – TAIP! Jūs galite!

Knygoje „Tobulas moters kūnas“ mitybos ir sporto specialistė, asmeninė trenerė, Miss Namibija titulo laimėtoja, šokių mokytoja ir bestselerio „Supermaistas“ (2015 m.) autorė Ilka Adams dalijasi patarimais, kaip padailinti moteriškas formas ir suformuoti svajonių figūrą. Autorė tvirtai įsitikinusi, kad neegzistuoja standartinis, vienodų išmatavimų modelis – moteris graži tada, kai ji sveika ir laiminga. O sveikas kūnas turi būti stiprus, tvirtas ir raumeningas. Knygoje Ilka pataria moterims, kaip pasiekti norimas proporcijas ir išryškinti linijas, tiksliai paaiškina, kaip tai teisingai treniruotis namuose ir sporto salėje, kad nepakenktų sveikatai.

Skaitydami knygą sužinosite:
kokie yra skirtingi moterų kūno tipai ir kas būdinga kiekvienam,
            – koks turėtų būti skirtingų kūno tipų moterų idealus svoris, kūno riebalų kiekis ir matmenys,
       – kaip derinti treniruotes su menstruacijų ciklu,
       – kokią treniruočių programą turėtumėte pasirinkti, norėdamos:
                      paryškinti raumenis reikiamose vietose
                      sumažinti kūno riebalų kiekį
                      palaikyti gerą fizinę būklę
                      sustiprinti sveikatą 
                      patobulinti figūrą 

Be to, knygoje rasite:
           –  naudingų žinių apie treniruočių programas ir jų individualų pasirinkimą; 
            – daugiau nei 130 skirtingų pratimų aprašymų su nuotraukomis, kaip formuoti ir tobulinti sėdmenis, šlaunis, pilvą, pečius, krūtinę, rankas, blauzdas;
            – motyvuojančių gyvenimo istorijų su nuotraukomis, kuriomis dalijasi sporto salių nevengiančios moterys.

Skaitytojų įvertinimai
Parašykite savo atsiliepimą
Atsiliepimas:
Pasirinkite įvertinimą
Įvertinkite šią prekę pirmieji Nepraleiskite progos, dalyvaukite „Metų iššūkyje” ir įvertinkite šią prekę pirmieji Pradėti „Metų iššūkį“
Jums taip pat gali patikti...