20%
20%

Vyras ir veidrodis. Psichologinė dvikova

Eugenijus Skerstonas

Vertinimas nėra galimas:
100% of 100
(įvertinimas 1)

SKU: 000000000002164925, EAN kodas: 9786094441653, ISBN kodas: 9786094441653, Spalvingumas: Spalvotas, Viršelio tipas: Kietas, Puslapių skaičius: 304, Leidimo metai: 2015-11-02, Formatas: 26,2x20,5x2,2, Knygyne: 38.99, Leidykla: SOFOKLIS, UAB

Ypatinga kaina 31,19 € Knygyne 38,99 €

Sutaupote 7,80 € (20%)

Išparduota
Į norų lentyną
Išimti iš norų lentynos

Norėdami gauti pranešimus apie knygą, įveskite savo el.pašto adresą.

Apie prekę

Vyrų noras atrodyti gražiai visais laikais formavo kultūringą gyvenseną. Tačiau visuomenės požiūris į vyrų domėjimąsi išvaizda ne visuomet palankus. Išvaizdai ir saviraiškai neabejingi vyrai dažniausiai pavadinami dendžiais. Iš tiesų dendizmas yra ypatinga gyvensenos kultūra. Dendis – tobulas rafinuoto elgesio įsikūnijimas, valdomas asmens grožio kulto. Dendis nenori nieko kito, tik žiūrėdamas į veidrodį įsitikinti savo egzitencijos prasme: tai veidrodis suteikia pasitikėjimo savimi, duoda jėgų atlaikyti visuomenės pašaipas, ugdo valią...


Veidrodyje žmogus mato savo gyvą atspindį ir įsivaizduoja, kad būtent toks jis yra tikrovėje. Žiūrėdamas į veidrodį, jis tarsi rungiasi su pačiu savimi – vyksta intensyvi psicholoiginė kova, tikint vaizdo objektyvumu, juo stebintis, o tuo pat metu ir klausiant: „Ar tai tikrai aš?“


Šioje knygoje grįžtama prie šiuolaikinės mados ištakų ir analizuojant praeitų amžių vestimentarinę kultūrą atskleidžiama vyrų mados įtaka kultūringos gyvensenos formavimuisi.

Skaitytojų įvertinimai
Parašykite savo atsiliepimą
Atsiliepimas:
Pasirinkite įvertinimą
(įvertinimas 1)
TOP komentarai
  1. 100%
    Neseniai pirkau vyrui dovanų, labai patiko :)
Visi komentarai
    Daugiau įvertinimų ()
    Jums taip pat gali patikti...