50%
50%

Žavesys: menas keisti jausmus, mintis ir veiksmus

Enchantment: The Art of Changing Hearts, Minds, and Actions

Guy Kwasaki

Vertinimas nėra galimas:
60% of 100
(įvertinimas 1)

SKU: 000000000002141965, EAN kodas: 9786094370915, ISBN kodas: 9786094370915, Spalvingumas: Nespalvotas, Viršelio tipas: Kietas, Kalba, iš kurios versta: Anglų, Originalo kalba: Anglų, Puslapių skaičius: 230, Leidimo metai: 2011-10-26, Formatas: 22x15,3x2,2, Knygyne: 15.99, Leidykla: Eugrimas UAB , Vertėjas: Aušra Valantinienė

Ypatinga kaina 7,99 € Knygyne 15,99 €

Sutaupote 8,00 € (50%)

Į norų lentyną
Išimti iš norų lentynos

Apie prekę

Kas pasakė, kad būtinai turime perprasti šį sudėtingą pasaulį? Kartais daug lengviau jį tiesiog... pakeisti. Žavesys, kaip teigia perkamiausių knygų apie verslą autorius ir guru Gajus Kawasakis, nėra gebėjimas manipuliuoti žmonėmis. Žavesys keičia situaciją ir santykius. Žavesio dėka priešiškumas tampa mandagumu. Mandagumas tampa draugiškumu. Skeptikai ir cinikai tampa pasekėjais, o neapsisprendusieji – lojaliais. Žavesį galima pasitelkti sudarant verslo sandorį, įmonėms derantis aukščiausiu lygiu ar atnaujinant Facebook įrašus. Tinkamai panaudotas žavesys tampa galingesnis už tradicinius įtikinėjimo, įtakos ar rinkodaros metodus. Kawasakis teigia, kad verslo ir asmeniniuose santykiuose Jūsų tikslas yra ne tik gauti tai, ko norite, bet pasiekti, kad Jūsų dėka žmonės savanoriškai pasikeistų ir tas pasikeitimas būtų ilgalaikis ir teiktų malonumą. Įvardiję savo tikslus ir norus, tapę patraukliais ir patikimais bei pasitelkę argumentus, kurie kitiems gali patikti, galite pakeisti jausmus, mintis ir veiksmus. Pavyzdžiui, žavesio dėka: • Taikos korpuso savanorė sugebėjo sušvelninti potencialiai žiaurų susitikimą su ginkluotais sukilėliais; • Nedidelis kabelinės TV kanalas (E!) sugebėjo laimėti teisę transliuoti radijo žvaigždės Howardo Sterno laidą; • Iš pirmo žvilgsnio beprotiškų naujų bėgimo batelių (Vibram Five Fingers) kūrėjai metodiškai pritraukė aistringų klientų grupę; • Kanadoje įsikūrusi krištolą gaminanti įmonė (Nova Scotia Crystal) stebėtojus pavertė pirkėjais. Šioje knygoje aiškinami visi veiksmai, kurių Jums gali prireikti rengiant ir įgyvendinant žavėjimo programą, taikant stūmimo ir traukimo technologijas, stengiantis sužavėti savo klientą, darbuotoją ar net viršininką. Kawasakio patarimai pagrįsti jo paties darbo ir vienoje patraukliausių visų laikų įmonių Appple ir jo kaip verslininko ir rizikos valdymo specialisto patirtimi.
Skaitytojų įvertinimai
Parašykite savo atsiliepimą
Atsiliepimas:
Pasirinkite įvertinimą
(įvertinimas 1)
TOP komentarai
  1. 60%
    Perskaičius Dale Cernegie - šiek tiek silpnoka, o dalis informacijos apie komunikaciją social media kanaluose yra tiesiog pasenusi.
Visi komentarai
    Daugiau įvertinimų ()
    Jums taip pat gali patikti...