20%
20%

Žmonės ir kompanijos: 50 sėkmės istorijų

Žmonės ir kompanijos: 50 sėkmės istorijų

Giedrius Drukteinis

Vertinimas nėra galimas:
80% of 100
(įvertinimai 2)

EAN kodas: 9786094442711, ISBN kodas: 9786094442711, SKU: 000000000002178940, Puslapių skaičius: 448, Spalvingumas: Nespalvotas, Viršelio tipas: Kietas, Originalo kalba: Lietuvių, Leidimo metai: 2018-11-28, Formatas: 21,6x14,4x3,2, Knygyne: 13.69, Leidykla: SOFOKLIS, UAB

Ypatinga kaina 10,95 €
Knygyne 13,69 €

Sutaupote 2,74 € (20%)

Į norų lentyną
Išimti iš norų lentynos

Apie prekę

„Google“, „Facebook“, „Ryanair“, „BMW“, „Calvin Klein“ ir daugybės kitų sėkmingų kompanijų istorijos prasidėjo nuo žmonių – nebūtinai genijų, gimusių turtingose šeimose ar turėjusių įtakingų pažįstamų. Verslo magnatų, mados kūrėjų, socialinių tinklų guru praeitis daug margesnė, nei iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti. Ar žinojote, kad „Harley Davidson“ motociklai pirmą kartą buvo surinkti daržinėje? Arba kad „Gucci“ įkūrėjo giminaičių-paveldėtojų posėdžiai neapsieidavo be riksmų, o kartais net kumščių? O štai „Playboy“ įkūrėjas Hughas Hefneris augo religingoje ir konservatyvių pažiūrų šeimoje... Daugelis jų neturėjo pradinio kapitalo, ilgai ieškojo, kol atrado savo kelią, buvo veikiami istorinių ir politinių aplinkybių, klupo ir stojosi, kol pasiekė Olimpą – tapo žymūs ir turtingi. Jų istorijos įtraukia tarsi nuotykių romanas, pažeria daugybę įdomių faktų, įkvepia ir skatina drąsiau siekti savo tikslų. 
„Žmonės ir kompanijos: 50 sėkmės istorijų“ – tai jau trečioji serijos apie kompanijas ir jų įkūrėjus dalis, išskirtina žvilgsniu į Japonijos ekonomiką. Anksčiau išleistos „Lyderiai: 50 sėkmės istorijų“ (2014), „Prekių ženklai: 50 sėkmės istorijų“ (2015) susilaukė didžiulio skaitytojų susidomėjimo. 
Giedrius Drukteinis – žurnalistas, lektorius, komunikacijos ir verslo konsultantas, žurnalų „Verslo klasė“, „TV Antena“, „Stilius“ ir kt. autorius, vyrų įvaizdžio svetainės www.elegancija.eu įkūrėjas. Taip pat parašė knygas „Vietnamo karas“ (1993), „Ulsteris, mano širdis“ (1997), „Izraelis, žydų valstybė“ (2005), „Kaklaraištis yra politika“ (2011), „Kodėl spaudžiame dešinę. Apie etiketą ir manieras“ (2014), „Jaunuolio gidas – kaip išgyventi suaugusiųjų pasaulyje“ (elektroninė versija – 2015).
Skaitytojų įvertinimai
Parašykite savo atsiliepimą
Atsiliepimas:
Pasirinkite įvertinimą
(įvertinimai 2)
TOP komentarai
  1. 80%
    Labai mėgstu tokio tipo istorijas, bet iki šiol teko skaityt atskiras knygas apie kompanijas. Buvo gan įdomu, tačiau į pabaigą skaitėsi sunkiai, lyg būtų informacijos perteklius. Pagrinde istorijos perduodamos trumpai neatskleidžiant tikros istorijos žavesio.
Visi komentarai
    Daugiau įvertinimų ()
    Jums taip pat gali patikti...